Merkidentiteit
Een sterk merk is het halve werk. Jouw merk draait om de identiteit van het bedrijf. Wij gaan graag aan de slag om een zo volledig mogelijke brandguide te bouwen.
Een sterk merk is het halve werk. Om jouw bedrijf zo goed mogelijk vorm te geven is het belangrijk om een sterke merkidentiteit te hebben. Het belangrijkste woord hierin is identititeit. Jouw merk draait om de identiteit van het bedrijf, en niet andersom. In beginsel kijken we altijd eerst naar de kernwaarden van jou en je bedrijf, vanaf daar werken we naar buiten toe. Een goed merk begint met een sterk fundament, en niet bij de kleuren of het logo.
Wanneer we vastgesteld hebben wie jouw bedrijf is, welke waarden daar bij passen, en wat de identiteit is, kijken we naar hoe we dit visueel kunnen vormgeven. Vanuit dit fundament bouwen we het merk op, een merk dat staat als een huis. We zoeken naar de juiste toon voor jouw bedrijf, kleuren die aansluiten op het fundament en een logo dat in een oogopslag laat zien wie het bedrijf is en waarvoor het dient.
Jij verdient een volledig opgebouwde merkidentiteit met visie. Wij gaan graag aan de slag om een zo volledig mogelijke brandguide te bouwen. Deze is inclusief, maar niet gelimiteerd tot: logo & beeldmerk, tone of voice, tone of image, kleurenpalet, vormentaal, typografie, huisstijl elementen en meer.
Jij hebt een verhaal te vertellen, en jouw merk helpt jou daarbij. Voor jouw ijzersterke merkidentiteit zijn wij binnen bereik.